12 Kasım 2016 Cumartesi

bedava adult bot

Açıklama: siz sormadan ben söleyeyim. ben normalde türk sitem yoktur. deneme amaçlı birtane açayım dedim her siteye 30 40 tl bot istiyorlar bu botu alcak erkek var alamıcak erkek var ben alamıcak insanlar için ücretsiz tamamen herşeyi bana ait bot yaptım. dileyen kullanır dileyen kullanmaz videolar tamamen hardcore kalitedir 720 ve 480p kalitede aynı anda yayın yapıyor. ücretsiz olmasından dolayı aklınızda olan sorular varsa gerisini skypeden cevaplayabilirim.

Özellikler:
Videoları ileri-geri sarma
Toplu video ekleme
Eklenen videoların ve daha önce eklenmiş videolar disable olması(böylece eklenen video bi daha eklenmez)
Video eklemeden önce izleyebilme
Video eklerken başlık açıklama düzenleme, kategori seçme (çoklu kategori seçme yalnız Wordpress için geçerlidir)
ileri tarihe göre video ekleyebilme (future) sadece Wordpress için geçerlidir.
Video çekilen site ttnet yasaklı olduğu zaman ufak güncellemede videolar sorunsuz olarak gösterilir.
Resimleri ftp'nize çekme
Resimleri site hızı için boyutlandırabilme
Hiç bir lisanslama yoktur kodlar tamamen açık kaynak kodludur.
Bot giriş için Userass giriş


Player Özellikleri:
Player üzerinde download
benzer videolar (sayfa değişmeden player içinde yeni video cıkar)
ileri geri sarma özelliği
ileri sararken VTT (küçük resim) ile görebilme.
Şık ve renkli görünüm player.

Desteklenen sistemler:
Wordpress
Webloader v5 v6 v7
isteğe göre eklenebilir.

Download: http://bit.ly/2eYjvrO

B alaka ve yardım için skype: mhmtalishn@live.com

Not: lütfen her site için botu zipten çıkarıp sıfırdan kurunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder